fredag 21 maj 2010

Babymassage

Var jag och Elin på tidigare i veckan, mysigt. Så bara kul att komma ut och träffa lite nya människor. Så tisdagen så var vi till E-tuna och Parken Zoo, till barnens förtvivlan så var tivolit stängt. De frågade flera ggr:
-Har de öppnat karusellerna?
-Nej, det är stängt idag.
- De öppnar senare :-) " 3 åringar som inte gav upp hoppet i tron om att det verkligen skulle öppna. Men barnen uppskattade att titta på djuren och bara springa runt. Vi tog inte med någon vagn till Oliver, men han klagade inte en enda gång fast vi gick runt i över 4½ timme. Så vagnen ska nog säljas, den tar bara massa plats. Så köper vi en ny till Elin om jag skulle tröttna på Elins nuvarande vagn. Älskar lukten av ny vagn, jag vet är vagnskadad kan nog det mesta och tittar alltid in barnvagnar om vi ser någon ute på stan m.m

Nu är det bara en månad kvar innan Oliver börjar på ny avdelning för större barn 3-5år, får se hur han tar det. Han har ju gått på sin avdelning sedan augusti 08 så han har ju sin trygghet där men det blir säkert bra på den nya avdelningen :)

Igår var jag på homeparty med inredningsgrjer lite roligare en de uttjatade tupperwere, aloevera, ljusparty. Nytt och fräscht! http://www.perfecthome.se/ så blev en ram och ett etagefat, så blir lite mer grejer på nästa party *me like*

Nehe jag som skulle dammsuga medan Elin sov, kanske hinner med nere våningen om jag sätter fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar